Rádi držíme pro naše zákazníky věci přehledné a jednoduché. Proto i vrácení, výměna nebo reklamace nebude žádný problém!
Zboží při výměně nebo vrácení zasílejte zpět do 14 dnů od nahlášení odstoupení od smlouvy a následně jen vyberte jednu z možností popsanou níže.
Do balíčku prosíme přiložit vyplněný formulář ZDE, abychom mohli vyřídit reklamaci dle Vašich představ.
Při zvolení vrácení přes Zásilkovnu jdou náklady za námi, proto je pro Vás vrácení zdarma!
Zaslání zboží přes Zásilkovnu:
1. Zboží vhodně zabalíte pro přepravu a do zásilky přidáte vratkový formulář.
2. Zásilku následně odneste na jakékoliv podací místo Zásilkovny.
3. Obsluze nahlaste tento 8místný kód: 96368339
Obsluha na základě kódu vygeneruje štítek a nalepí ho na zásilku. Následně si balíček vyzvedne kurýr a doručí ho na náš sklad.
Zaslání zboží přes jiného kurýra nebo poštu:
V případě, že by jste nechtěli využít vrácení přes Zásilkovnu, balíček můžete zaslat jakýmkoliv jiným kurýrem.
1. Zboží vhodně zabalíte pro přepravu a do zásilky přidáte vratkový formulář.
2. Následně jen doneste balíček požadovanému kurýrovi a zašlete na adresu:
Balíček nezasílejte na dobírku, aby mohl být převzatý.
Zboží by mělo být nepoškozené, nepoužité, čisté, aby bylo schopné dalšího prodeje. Zboží nemusí být vráceno v originálním obalu, avšak dodavatel má právo na úhradu nákladů spojených s novým zabalením zboží. Dodavatel má právo na úhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu. Tyto náklady mohou teoreticky dosáhnout i plné ceny zboží. Pokud jste k objednanému zboží získali dárek, voucher nebo jiné zboží za zvýhodněnou cenu, jste v případě žádosti o vrácení peněz povinni vrátit dárky spolu se zbožím. Pokud si výhody zakoupeného/vráceného zboží ponecháte, bude Vám toto zvýhodnění z vrácených peněz odečteno. V případě výměny zboží o tyto výhody nepřicházíte! Vrácení náhradního dílu v zákonné lhůtě bude umožněno pouze v případě, že nebude tento náhradní díl žádným způsobem použitý nebo instalovaný.